کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

تاکید بر اهمیت رضایت بیماران در ورود به اورژانس بیمارستان ها

۰۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۶ کد : ۴۴۹۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۸
کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس با هدف بهبود شاخص های عملکردی اورژانس و رفع موانع موجود در جهت توسعه خدمات برگزار شد.
تاکید بر اهمیت رضایت بیماران در ورود به اورژانس بیمارستان ها

به گزارش وب دا مرکزی، کمیته راهبردی ارتقا اورژانس با حضور رئیس دانشگاه، معاون و‌ مدیر درمان، روسای بیمارستان های استان، مترون ها و سایر مسئولین مربوطه با محوریت بررسی مسائل مربوط به اورژانس بیمارستان ها، شاخص ها، تجهیزات، فضای فیزیکی، نیروی انسانی و ... برگزار شد و ضمن بررسی مصوبات پیشین این نشست در خصوص موانع و چالش های موجو بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 
دکتر امانی در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت رضایت بیماران در ورود به اورژانس بیمارستان، گفت: نوع و نحوه برخورد کارکنان با بیمار و همراه بیمار از جمله موارد حائز اهمیتی است که لازم است پرسنل مربوطه اهتمام لازم را در این خصوص داشته باشند. 
وی افزود: نیروهای اورژانس به عنوان نیروهای خط مقدم در برخورد با بیمار و همراه بیمار باید آموزش های لازم را در این زمینه ببیند تا در کنار کارهای علمی و تخصصی این مورد مهم نیز مد نظر قرار بگیرد. 
بررسی نمودارهای درصد مراجعین اورژانس، بیماران در سطوح مختلف درمانی، تحلیل دستورالعمل تعالی خدمات بخش اورژانس بیمارستانی و همچنین علت یابی مسائل و مشکلان موجود در این زمینه و نظارت و بررسی موارد مطرح شده از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر اعضا حاضر قرار گرفت.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک ارتقا اورژانس مترون اورژانس اراک اورژانس پیش بیمارستانی


نظر شما :